Flappar, rävar och annat pyssel…

Som ni säkert vet vid det här laget är jag en kronisk pysslare. Jag har på sista tiden riktat in mig på bara krympplast, för att verkligen kunna utvecklas med det. Har beställt broschnålar, nyckelringar och annat skoj också. ❤

Ett gäng finska lapphundar som fick flytta i veckan.

ganget

Min bil behövde en nyckelring så det fixade jag också. Och vem bättre att vakta volvon än en mini-me?

bil

I samband med nyckelringen fixade jag även några rävar och en till flappe.

krympisar

Räven igen, krympt och färdig att få en magnet.

rav

Blev så nöjd med räven att jag gjorde ett gäng. Dessa ska bli örhängen, en brosch och en nyckelring. Näst ut ska jag göra ett gäng grävlingar, vargar och ugglor.

ravar

Som ni kanske har sett har det även dykt upp några nya headers på bloggen.

4 3 2

Allt som allt pysslar jag så mycket att jag blir snurrig nu. Då är det tur att jag har världens bästa hjälp(stjälp)reda. Även om han försöker stjäla krympplast, vill vara med när jag vaktar ugnen och andra mindre bra saker. Det kanske blir tillfälligt Hastur-förbud i pysselstugan när jag ska limma med superlim nästa vecka. 😉 Det är ingenting för en unghund att vistas i närheten av, knappt matte-säkert ens.

garderob

Leave a comment